/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
finde nave på person
Fra : BS
Vist : 522 gange
200 point
Dato : 31-01-06 22:12

Hej..

Jeg har funde udbyderne, og kunne være TDC, og ip har jeg og dns navn på den person, men hvor finder jeg ud at hvem ejer den.
Men navn på person vil jeg gerne have fat i ????

BS..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 22:15

Der skal være tale om noget kriminelt da der skal en retskendelse til.
Det skal altså være en politisag.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 22:17

A´ hvad er det du vil ??????

Vil du hvem der ejer en bestemt IP adresse????

Kommentar
Fra : BS

Dato : 31-01-06 22:25

ok det er fordi at der er nogle som har skrevet grimt i en vens gæsterbog , og jeg har ip og navn på dns men bare navn på person, jeg ved ikke om det er noget man selv kan finde frem til ..

BS

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 31-01-06 22:27

Slet hvad de har skrevet i gæstebogen og bloker IP-adressen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 22:29

Ja slet det. Det kan du ikke finde ud af.
Det skal være utroligt groft for at Politiet vil tage sagen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-06 06:15

Skriv noget grimt tilbage, søg derefter psykolog.
Og så glem det hele.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-02-06 21:15

Som næsten alle de andre siger... Slet det og om muligt blokér IP'en. Så ka´ de lære det - ka´de.

http://www.webyield.net/domainquery.html
http://www.ip2location.com/free.asp