/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan sletter man cookies?
Fra : JJacob
Vist : 639 gange
7 point
Dato : 02-08-01 23:24

Problem: Når jeg vil slette mine cookies fra temporary internet files, siger computeren: Vil du slette den eller de markerede filer (svarmuligheder) ja - nej. Uanset hvad jeg svarer, lader det til at cookierne bliver hvor de(n) er! Jeg har også prøvet via stifinder, men intet hjælper. Hvad gør jeg forkert?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 17 point
Dato : 02-08-01 23:28

Cookies ligger flere steder på din PC. Både i den mappe, som du slette den fra, men også i undermapper til den samme mappe.

En mulighed er at gå ind i stifinder og søge efter søge efter deres navne - husk at indkludere undermapper.

Der findes værktøjer på nettet, der kan rydde op i cookies.

Prøv at søge efter "cookies"

Ole

Kommentar
Fra : bannebjerg

Dato : 03-08-01 10:18

Cookies ligger i: c:\windows\cookies

Slet tekstfilerne, så har du ryddet op i dine cookies.