/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
McAfee VirusScan Professional
Fra : Coolio_Nic
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 31-01-06 12:12

Er der nogle som kender det her Antivirus?
For så vil jeg gerne havde nogle kommentare?
eller er det et andet der er bedre?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 12:47

McAfee er absolut et af de bedre AV programmer.
Personligt finder jeg, at det kræver for mange resourcer og sløver maskinen.

Kasperskys er nok DET bedste, men det er også tungt at arbejde med.

Jeg er selv meget glad for Norman (NIC)
Læs evt mere på www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : cat2

Dato : 31-01-06 13:41

det er et udemærket produkt, og de har en livechat-supportadgang. Det giver lidt trykhed hos en bruger, som evt. er i tvivl om noget..

prisen kunne dog være lidt lavere.. ( hvis man sammenligner med andre produkter)

jeg har brugt norman en tid , men gik over til bullguard. norman laver meget om i registreringsdatabasen og er derfor meget svær at afinstallere.

bullguard giver også en rigtig god supportservice , som mcaffee gør ( de gør meget for kunderne) .
Jeg har ikke oplevet problemer med mcaffee i win xp. bullguard og norman findes på dansk, .......mcaffee er ikke ..........

bullguard giver mulighed for 1000 mb backup eller mere på deres fjernserver.. ( kan være en fordel )