/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke afsende e-mails
Fra : Bandana
Vist : 527 gange
60 point
Dato : 31-01-06 11:42

Jeg har Outlook Express 6.0 Jeg har Norton. I en error meddelelse (1003,9) fra Symantic foreslås bl.a. l. at åbne Outlook Express
2. Click the tools menu, and then click options Her står jeg af, da jeg ikke ved hvor jeg finder
tools menu.
For en ordens skyld nævner jeg lige de øvrige punkter:
3. Click connection tab
4. Uncheck the Hang-up after sending and receiving
5. Click ok
6.Close the program and then restart the computer

Skriv venligst enkelt og letfatteligt venlig hilsen Bandana

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 70 point
Dato : 31-01-06 11:56

2. Click the tools menu, and then click options Her står jeg af, da jeg ikke ved hvor jeg finder
tools menu.For en ordens skyld nævner jeg lige de øvrige punkter:

åbn outlook express >>klik på funktioner >>indstillinger >>forbindelser>>
fjern flueben ved "afbryd forbindelsen efer send/modtag"
klik Ok hele vejen tilbage og luk outlokk, genstart computeren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 12:11

Ja dissse fremmede sprog.

Godkendelse af svar
Fra : Bandana

Dato : 31-01-06 14:36

Tak for hjælpen vh Bandana