/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Billige julegaver?
Fra : Selc
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 20-11-02 16:24

Jeg søger tips til billige julegaver. Både til lillebror, mormor og farmand - dem alle sammen. Eneste krav: De skal passe i et SU-budget. Humoristiske og opfindsomme forslag er velkomne.

Mvh.
Selc

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 20-11-02 18:00
Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-02 19:53

på SU er denne side vist god - især når det osse gerne må være opfindsomt OG humoristisk
der kan du selv vælge prislejet og så sammensætte noget .... håber du finder noget du kan bruge

God Jul fra Fnollerpige

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-11-02 19:57

*aaaaahhhh*....Måske jeg liiiige skulle give dig linket - bare en lille detalje der, ikk

http://www.guleroden.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-11-02 20:10

og så slår det mig lige du kunne osse lave gavekort med 5 gange opvask for mor, 4 gange "slå græsset" for far - måske "ryd op på lillebrors værelse" - "støvsuge" hos momse osv. - det koster i hvert fald ikke andet end din tid.......
og så kan de selv inddrive dine tjeneste ydelser - når det ønskes.

et andet eksempel - jeg laver kalender i Publisher til min nevø og niece ( en med Nirvana og en med Diddl !!!!! ) - det kræver osse lidt tid, den har folk på SU jo ikke så meget af, men dette er osse blot nogle forslag - billeder og pynt til kalenderen ( årskalender ) finder man jo så bare rundt om på nettet - det skal selvfølgelig printes ud - og koster farve patron - men måske dit uddannelses sted kan lægge printer til.

udover det er der jo masser af små ting du kan købe i Netto eller så noget barberskum til far, stearinlys/ servietter til mormor/mor/moster m.v - blande små poser med the i supermarkedet og pakke fint ind ( i en lille brun papirspose du selv dekorerer ) ..... håndsæbe, shampoo, osv osv

Kommentar
Fra : uhdsen

Dato : 20-11-02 20:52

Sort/hvid selvportræt til hele banden og så er det bare ud i Ikea og købe en ramme, jeg lover dig for de begynder at tude ............