/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
18 WoS Across America
Fra : KapPr
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 30-01-06 15:14

Hej alle på kandu!

Jeg har nu downloadet demoen til spillet: 18 Wheels of Steel Across America, og har nu fundet
ud af at dette spil er lige mig . Men jeg kan ikke købe det online da jeg har Maestro-card, og man
tilsyneladende skal bruge Visa-elektron og har ledt i alle forretninger i hele området jeg bor i (Køge). Men forhandlerne kan åbenbart ikke bestille det :'( . Så nu vil jeg spørge jer om der er en der har det og om han/hun kan sende en kopi? Serie-koden er ikke nødvendig da jeg kender et program som har næsten til alle spil. Eller om der er noget der har et fusketrick (ved Godt det ikke er helt lovligt) til spillet... Håber I kan hjælpe mig!

Mvh. KapP

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 30-01-06 18:25

Hej.

Syntes du skal købe enten pedal to the metal eller convoy i stedet for... men hvis det er across america du vil have, så gå ind på www.betafon.dk

butikken ligger i KBH, og der kan du i hvert fald købe det... koster 199.95 kr. og du kan enten få det sendt med post, eller tage ned i deres butik... håber det er dig svar nok...

hilsen
'
oompa