/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp mig!
Fra : TariLiex
Vist : 819 gange
100 point
Dato : 29-01-06 21:50

Mig og min kæreste har gang i en diskution, nu skal I høre...
Vi er et par på 20 og 23 år.

Jeg har en fantasi som hedder at være sammen med en anden pige, men min kæreste syntes at der ikke er nogen forskel om jeg er sammen med en pige eller en dreng.

Det syntes jeg jo der er, jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan se at der er forskel. Han siger at rent mentalt er der ingen forskel da jeg i begge tilfælde er i kontakt med en anden person.

Jeg vil bare gerne være sammen med en pige for at prøve at slikke hendes fisse, og mærke en anden kvindekrop, men kunne da aldrig finde på at forlade min kæreste for en pige, jeg er jo til fyre.

I mit hoved kan man ikke sammenligne kvinder med mænd, da det er svært at sammenligne en pik med en fisse.

Min grund til at være sammen med en anden pige er ikke at erstatte min kæreste, men bare at prøve at mærke en anden kvinde. Men jeg føler at hvis han skal være sammen med en anden pige (måske trekant) så bliver det hurtigt at erstatte mine minusser med hendes plusser, og det er der jeg så bliver JALOUX. (han siger at under en trekant vil han ikke have noget med den anden at gøre, bare mig.)

Jeg har også nævnt, at hvis jeg syntes om det, så kunne jeg godt tænke mig at prøve igen, og det har han også svært ved at acceptere...

jeg syntes det er svært, for det er en fantasi jeg gerne vil have udlevet. Han har nu givet mig lov, men er bange for hvordan han vil reagere når jeg så siger "okay så gør jeg det"

Hjælp, hvem af os er helt forkert på den?

Med Venlig Hilsen

Os...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-01-06 21:53

Jeg sys han skal acceptere at du gerne vil afprøve en pige. Han ku kigge på hvis det er ;)

Kommentar
Fra : komogse

Dato : 29-01-06 21:55

Hej, jeg synes da klart der er en forskel på om du er sammen med en anden dreng end hvis det var en pige. Du siger at du er til mænd, så er der for mig at se ikke noget galt i at du, bare for at prøve, er sammen med en pige en enkelt gang.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-01-06 22:09

Hvis man er i et parforhold og har respekt for hinanden, så overskrider man ikke hinandens grænser. Her har din kæreste en grænse, som - om den så er logisk eller ej - jeg synes, bør respekteres.

Det er i mine øjne ikke i orden at presse et andet menneske ud i en situation, som vedkommende fra starten ikke synes er i orden.
Føler han, at eventuelle seksuelle forhold til en pige, vil være at sidestille med et forhold til en mand, så er det det, du skal lytte efter.

Og husk så på, at en fantasi nogle gange er bedst som den er - nemlig fantasi. Det er en personlig ting... Det fede ved fantasier er, at de kan være i hovedet uden at de behøver at blive udlevet....

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 22:12

en ud af mange ting er at I tilsyneladende begge to ikke kan acceptere (i virkeligheden) at den anden skal være sammen med nogen som helst - det fremgår jo tydeligt.

I skal have en særdeles meget tillid og viden om hinanden for i det hele taget at tale om at prøve sådan noget der i mange tilfælde har et katastrofalt udfald. Den mindste usikkerhed omkring spørgsmålet og det er ikke noget der skal prøves - og hvorfor sætte forholdet på sådan en prøve ????

du skrive jo allerede nu at du vil føle at han vil
Citat
erstatte mine minusser med hendes plusser, og det er der jeg så bliver JALOUX
- og tilsyneladende har han det jo ligesådan - det virker bestemt ikke rigtigt for nogen af jer.

Uvilkårligt vil jeg nok anbefale at i venter med at lege med ilden til i er sikre på i kan håndtere den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-06 23:00

Sexuelt samvær med en anden end ens kæreste/mand/kone, er utroskab, uanset om partneren så er af samme eller det modsatte køn.

Og ellers er jeg helt enig med Vaxen.

Sådan noget vil ikke fungere, medmindre din partner er 100% afklaret om det.

Og forresten så er du ikke kun til fyre, når du har lyst til en pige....så er du bifil i større eller mindre grad. (Hvilket der selvfølgelig ikke er noget galt i, men bare sådan lige en konstatering)

mvh dova

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-01-06 23:08

Fantasier er da iorden: men mange fantasier er bedst tjent med at forblive fantasier!
Hvor meget vil du acceptere? Hvis han har lyst til at afprøve en dreng/mand er det i orden?
Ligemeget: I et parforhold må man respektere hinandens grænser - ikke forsøge at presse sine egne ønsker igennem!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-01-06 06:27

Du er

Mange kloge seriøse og velformulerede svar

frieda

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 29-10-06 12:12

hvis du ikke har fået afklaret dit spørgsmål, kunne et nyt forslag måske være, at i prøvede at lege med et andet PAR. Altså et par med samme lyster . Det kunne måske være inspirerende for alle parter

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 19-11-06 01:10

Hvad vil du sige til at, han vil være sammen med en anden mand?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-11-06 12:20

nej når man tænker over det, kan jeg nu godt forstå hans reaktion ik. Han bliver da også jaloux tror jeg.