/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
sygeforsikring
Fra : frueyde
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 29-01-06 19:10

efter en tur hos dyrlægen som løb meget op, vil jeg gerne tegne en forsikring, men mit eget selskab har ikke en sådan, hvad kan i anbefale, ikke bare en masse link, men jeres egen erfaringer, for jeg synes det er svært at finde rundt i, hun er 3 år.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-01-06 19:27

Er du medlem af DKK? De har jo et medlemstilbud.

Underligt at din dyrlæge ikke kunne anbefale et selvskab?

Jeg har gratis dyrlæge, så kan desværre ikke hjælpe dig med andet råd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-01-06 19:30

Vi har haft Top Danmark til både ansvars- og sygeforsikring. Det har vi været virkelig glade for. Ingen sure miner, ingen problemer, alt, hvad vi har indsendt til dem, er blevet refunderet efter de gældende regler... Ingen diskussion...

På et tidspunkt begyndte de at opsige disse forsikringer, men vores hund er nu elleve år og vi har aldrig hørt noget... (Nu er den så udløbet på grund af alder)

Men du kan jo tjekke selskabet ud. Da vi fik hunden var det vores dyrlæge, der anbefalede Top DK, fordi det var hans vurdering, at de havde den bedste vare.. Det er jo 10 år siden, så meget kan have forandret sig...

Vaxen

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 29-01-06 19:32

nej det er jeg ikke, jeg har ikke snakket med hende om det, der var så mange andre ting jeg skulle vide da jeg hentede hende i fredags og der var det bare med at få hende hel hjem da hun var helt skæv fra narkosen.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-01-06 19:33

http://www.topdanmark.dk/content/index.php?ID=149

Jeg kan se, at de nu forlanger, at man også har sin indboforsikring hos dem, hvis man skal have hundesygeforsikring.. Det er bestemt en forringelse...
Men kig da lige på det

Vaxen

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-06 19:36

http://www.dyrekassen.dk/dk/hund/sygeforsikring/

Det her synes jeg ser fornuftigt ud....

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-01-06 21:11

Silke er forsikret i "Provinsforsikring" under alm. Brand:

http://www.provinsforsikring.dk/abweb/pc?pid=pagAB_p_p_f_hundeforsikringProdinfo

Du kan selv checke priser og dækning. Men jeg mener, det er nogenlunde som Dyrekassen
For mig er det vigtigt, at forsikringen er livsvarig, for det er jo tit de gamle hunde, der får sygdomme.

Min tidligere hund, Ramses, havde allergi og fik mange dyre behandlinger gennem flere år, bl.a. desensibilisering. Og forsikringen dækkede uden et kny.

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 10-02-06 15:04

Tak for svaret vaxen.