/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Forever Living produkter
Fra : milleBK
Vist : 1008 gange
30 point
Dato : 20-11-02 09:00

Hey!

Hvor kan man købe de flest af Forever Living produkter? Bortset fra på internettet.
For jeg overvejer at købe Aloe Vera Gel eller Aloe Vera Propolis Gel eller evt.

Mbk

Kommentar
Fra : flk58

Dato : 20-11-02 13:24

Hvilken landsdel??

Kommentar
Fra : Methe

Dato : 20-11-02 16:39

Hej
Jeg kender en forhandler, som sender produkterne overalt.
Jeg skal lige forhøre mig mht. oplysninger over denne 'kanal' - ellers kan du give mig en alternativ e-mailadr., så skal jeg sørge for at du får oplysningerne denne vej - du kan sende på min: methes@sol.dk.

Kommentar
Fra : flk58

Dato : 25-11-02 16:03

Hej,
Prøv at kontakte cfy@mail.dk. Jeg ved, at de forhandler produkterne.

Kommentar
Fra : miniguffen

Dato : 05-12-02 00:53

Hvis du er fra Nordjylland så kan du sende mig din email adr. så skal du få et tlf. nr. på en der forhandler det. solvej.andersen@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 28-12-02 18:44

Forever Livings produkter kan købes over hele landet. Hos Jan Mørch i Næstved tlf. 55736059 kan du sikkert få oplyst nærmeste forhandler, eller du kan skrive til mig på
kurtfj@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 28-12-02 19:19

Forever Livings produkter kan købes over hele landet. Hos Jan Mørch i Næstved på
tlf. 55736059 kan du få nærmeste forhandler at vide, han er den der oprindelig startede Forever Living i Danmark. Du kan også skrive til mig på kurtfj@mail.tele.dk, så
kan jeg også sælge dig produkterne.

Kommentar
Fra : solvang

Dato : 13-02-03 00:49

Jeg forhandler det og sender gerne over hele landet.

M.V.H.
Else.
EGC@pc.dk
Din uafhængige FLP distributør.

Kommentar
Fra : franfine

Dato : 18-07-03 18:23

Prøv at gå ind i en søgemaksine og skriv aloe vera. Så er der frit valg...

Kommentar
Fra : procella

Dato : 16-02-04 19:47

Hej milleBK

Jeg ved det er længe siden, men hvis du stadig er interesseret så kig her http://www.mlm-life.com/ Hvis du vil kan du derigennem få 30% rabat.

Kommentar
Fra : jannie73

Dato : 08-03-04 01:37

Du kan også se på:
www.team-flp.dk
der kan du finde forhandlere i hele landet.
Hilsen Jannie

Kommentar
Fra : lamdrup

Dato : 27-04-04 06:31

hej
jeg kan ikke se hvilken landsdel. men du kan købe det alle steder, jeg bor på fyn , så kontakt mig hvis det har interesse .
håber at du finder noget, for det er godt og effektiv.
hilsen Annelise

Kommentar
Fra : procella

Dato : 27-04-04 11:10

Jeg kan se der er flere og flere hjemmesider med Aloe Vera der lukker.
Min er dog stadig åben, så hvis du mangler et sted at handle online, så kig ind på http://www.mlm-life.com

Mvh
Timo

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 01-10-04 01:01

Hej Mbk,

Vi sender og leverer i hele landet - og iøvrigt også i udlandet.

Mvh
J+H (jb@conwise.dk)
Din uafhængige FLP forhandler

Kommentar
Fra : procella

Dato : 01-10-04 08:20

Desværre er jeres svartid 11 måneder, så det er nok for sent

Mvh
Timo
http://62.243.201.230/
Nu også produkter mod arveligt betinget hårtab
67% får synligt bedre hårvækst.

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 01-10-04 11:50

Sikke da noget sludder - vi sender fra dag-til-dag )

. . . . vi kan jo ikke besvare spørgsmålet før vi blev medlemmer hos kandu.dk - og det blev vi i går den 30. september 2004. Til gengæld er vi sprængfyldte med energi og med viden om Aloe Vera, så bar' spørg løs

Mvh
J+H

Kommentar
Fra : procella

Dato : 01-10-04 12:52

Ja, ja du sender dag-dag, men spørgeren spurgte for 11 mdr. siden, og i svarer i dag.
"Måske" har han fået sit svar *LOL*

Mvh
Timo
http://62.243.201.230/
Nu også produkter mod arveligt betinget hårtab
67% får synligt bedre hårvækst.

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 01-10-04 12:57

Hej Timo,

. . . . bedre sent end aldrig

Mvh
H