/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Immuneforsvar/vitaminer?
Fra : milleBK
Vist : 664 gange
20 point
Dato : 20-11-02 08:47

Hey!

Hvordan får man også styrket kroppens immuneforsvar overfor ydre påvirkninger?
Multivitaminer? Ellers andet?

Mbk

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 20-11-02 10:45

citat fra http://www.crystalgallery.dk/healing%20og%20sundhed.htm#immun

"Her er et par tips til styrkelse af immunforsvaret:

Hold kroppen og fødderne varme.
Sov, når du er træt, lad være med at stresse dig selv for meget. Det du ikke når i dag, når du i morgen. En huskeseddel er fint, så ved du, du ikke glemmer noget, - og det giver et overblik, så tanken kan få ro.
Spis sundt og varieret, - der er meget dejlig dansk kål, æbler og kartofler lige nu.
Tag et ekstra tilskud af c-vitaminer.
Echinamin 5, fra Bioforce forebygger infektioner over længere tid, 15- 20 dråber i et glas vand, 3 gange om dagen. (Når skaden først er sket, er Echinaforce stærkere, men den kan kun tages i en begrænset periode ad gangen)
Spis masser af friske og tørrede krydderurter i maden.
Chili, gurkemeje, ingefær og kanel giver varmen, udover at de forebygger parasitter. Det er rigtige vinterkrydderier.
Hvidløg styrker, både i maden og frisk. Prøv at snitte et fed fint og put det i dressingen til salaten, som lige nu kan indeholde friske danske gulerødder, rødbeder og kål. Man kan også indtage hvidløg som medicin, skær feddene i passende stykker og slug dem med et stort glas vand. Jamen så lugter man jo, er der nogen der siger. Ja, de første dage lugter man, men når kroppen først er vænnet til hvidløg, så svinder lugten mere og mere. Ønsker du at prøve dette skal du trappe op, start med et fed om dagen i en uge og sæt så dosis op til to fed. Den her kur forudsætter en rimeligt sund mave og sundt tarmsystem, trænger du til at få styr på fordøjelsen og balance i tarmene, kan jeg anbefale
Molkosan fra Bioforce."

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 20-11-02 18:46

Det letteste er ganske enkelt at bruge kosttilskud med KVALITET. Tit er det kosttilskud man kan købe i supermarkeder bare discount-varer, altså ikke noget med kvalitet. Det er der mange ting der viser....
Du kan jo prøve med Herbalife's prdukter, som er urtebaseret kosttilskud og af meget høj kvalitet. Vi har selv fået styrket vores immunforsvar kraftigt ved at spise det kosttilskud. Send en mail på sydpar@ofir.dk, hvis du vil høre hvor du kan købe det !
Håber det hjalp !

Kommentar
Fra : uhdsen

Dato : 20-11-02 21:01

Se og kom ud og rør dig dyrk noget sport og spis og drik fornuftigt, masser af motion, vand, frugt og grønsager, kylling og magert kød. Vinter=røv! men du kommer langt med Longo Vital(vitaminpiller), afsted med dig!

Kommentar
Fra : uhdsen

Dato : 20-11-02 21:01

Se og kom ud og rør dig dyrk noget sport og spis og drik fornuftigt, masser af motion, vand, frugt og grønsager, kylling og magert kød. Vinter=røv! men du kommer langt med Longo Vital(vitaminpiller), afsted med dig!