/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mangler løsningsforslag
Fra : jacksonfive01
Vist : 494 gange
20 point
Dato : 29-01-06 09:17

jeg har på min mitsubishi lancer 1,5 skiftet min lambdasonde, for at få et lavere forbrug af benzin(den vælter benzin ind i brændstofsysemet)det hjalp ikke,så har jeg prøvet imens bilen var startet at pille
sonden fra i multistikket. og der er kun en lille ændring i motorgangen.
ville man normalt ikke kunne høre det meget tydeligt hvis sonden ikke er på?
der er en fin katalysator på
udstødning er nærmest som ny
jeg har prøvet med en anden styreboks(boksen) samme resultat
har det noget at sige at sonden er købt uoriginal?
kan det hjælpe at pille alt det der brændstofssystem af og evt. rense det?
hvad kan der være galt?

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 20 point
Dato : 29-01-06 10:11

Tror nu ikke du vil kunne mærke du tager stikket af. Da bilen så vil gå i nødprogram og indsætten en ca.værdi
Er det fordi din bil bruger for meget benzin? elller er det til syn??

Godkendelse af svar
Fra : jacksonfive01

Dato : 29-01-06 10:36

Tak for svaret geu.
det er begge dele(for meget benzin og for meget forurening)

Kommentar
Fra : jacksonfive01

Dato : 29-01-06 21:41

er der ikke nogle flere forslag, kom nu...............

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-01-06 22:40

Hvad er det for en årgang?
Hvor langt pr. L køre den?
Hvad er den kasseret på til syn?

Det kan jo være en dyse der hænger...