/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Sæt en lille del ind fra 1 dvd
Fra : majagierringe
Vist : 1207 gange
200 point
Dato : 28-01-06 16:25

Er det muligt uden at have et dvd redigeringsprogram, at sætte et klip ind fra en (i dette tilfælde boksekamp) ud fra en hel dvd med mange kampe og interviews på?

Jeg har kun dreamweaver, MAC's dvd program som følger med i pakken, og Adobe Photoshop.. Kan jeg godt kun sætte noget dvd'en ind på hjemmesiden?

Kærlig hilsen
Maja

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 16:32

Syntes du skulle lukke det ene spørgsmål

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 16:34

Du skal først have klippet din film ned til en passende længe.
Åbn Movie Maker, og rediger din film der

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 16:36

Her skulle du kunne hente diverse programmer, hvis du ikke selv har nogle.
Og lære lidt ???
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm

Kommentar
Fra : majagierringe

Dato : 28-01-06 16:55

Hvordan lukker man det ene spørgsmål?
Det kan jeg nemlig ikke lige se...

Mht dit svar så ser jeg lige senere om jeg kan finde ud af det, og hvis jeg kan får du nok pointene:)

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 16:58

Åbn dit spørgsmål, og annuler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 19:51

et rigtig godt program der oven i købet er gratis kan du finde her:
http://www.downloadcentral.dk/search.php?q=virtual+dub

der kan du klippe og klistre og gøre ved stort set som du har lyst til og det er rimelig nemt

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-01-06 08:32

Kan også laves med Movie Maker 10, er ikke sikker på 9
------------------------------------------
Men det tager en del tid, at lægge en hel dvd over Over i Movie Maker
Og husk at gemme i den kvalitet du ønske.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-01-06 07:23

Noget der kunne bruges ??

Kommentar
Fra : majagierringe

Dato : 19-03-06 18:01

Jamen kan jeg ikke bruge nogen af de programmer jeg allerede har på min mac? iDvd eller iMovie HD?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-03-06 11:00

Kender ikke en pind til Mac
Men der må være en mulighed for at afspille dine film på en "indbygget" player.
Der kan burde du så kunne krympe filmen, ved at gemme den i et mindre format
Du kan ikke bruge MX til det.
------
Du kan muligvis også bruge et flash program som dette
http://www.bbsoftware.co.uk/bbflashback.aspx
Hvor du optager filmen fra din Player, over til Flashprogrammet, som så kan gemme det i et format, der passer dig.
Programmet virker som en optager, med start/stop og pause, så du kun optager hvad du vil.