/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
Likviditetsbudget
Fra : Sab_bj
Vist : 802 gange
100 point
Dato : 28-01-06 15:02

Hej herinde

Er der nogen der gider kigge mit likviditetsbudget igennem, og evt. rette det?

VH

Sab_bj

Kommentar
Fra : johnanton

Dato : 28-01-06 15:28

???????????????????????????????????????)

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 28-01-06 15:34

Altså, jeg havde forstillet mig at jeg kunne sende det pr. mail, og så hvis at en herinde fra gad kigge likviditetsbudgettet igennem, og se om der skulle være fejl, og hvordan jeg retter dem... Det svare fagligt til erhvervsøkonomi på et B niveau...

Håber nogle kan hjælpe...

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 28-01-06 21:26

send mig en PM, så skal jeg nok kigge det igennem.