/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Afmelding
Fra : Dyrbyogco
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 28-01-06 10:48

Jeg vil gerne meldes ud.
Mvh. Ulla Dyrby.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 10:52

det kan du ikke men du kan lade være med at bruge din konto

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 10:52

Skriv til kandu, måske de vil slette dig.

Hvis de ikke vil det, lader du bare være med at logge på kandu.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 28-01-06 10:56

hvis det er fordi du for mails heletiden, så er det nok fordi du abonere på et eller andet. Det kan du bare frasige dig, og så høre du ikke fra kandu mere.
Men du kan ikke slette din bruger som sådan.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 28-01-06 10:57

Der er garanteret en paragraf man kan henholde sig til i forbrugerloven, som der kan henvises til, men hvorfor male på væggen. Jeg er overbevist om at du "bare" skal bede webmasteren om at fjerne dit medlemskab så sker det nok inden for et par år/dage.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 28-01-06 11:02

modersvilje< det er ikke sikkert. Det kommer an på hvordan databasen er bygget op.
På nogle sites kan man ikke slette bruger, fordi så sletter man alle deres tråde.
Hvilket kunne give kæmpe huller når man senerehen søger efter ting.

Sådan tror jeg ihvertfald nok det er.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-06 11:41

Det nemmeste er at rette den email adresse du har opgivet til kandu.
Ret den til service@kandu.dk under dine profiloplysninger.

..så hører du garanteret ikke mere herfra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 13:24

Du kan i din profil ændre, at du ikke vil modtage mails fra kandu.

Så hører du heller ikke fra kandu, hvis det er det du ønsker.