/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
SCSI=3 dvd-rom men har kun 2
Fra : Munkeboren
Vist : 713 gange
40 point
Dato : 27-01-06 21:30

Hej... Var lidt i tvivl hvor jeg skulle smide dette spørgsmål...

Jeg har denne computer, den har brænder og dvd-drev. som kører på SCSI...Havde fornyligt en ven på besøg med en IDE harddisk, mine egne kører SATA. Så jeg pillede mine IDE kabler fra mine dvd drev og smed en i harddisken, og efter en mindre installation af driveren virkede det fin.

Her kommer problemet... Nu er han taget hjem, så jeg ville gerne have mine dvd drev sat til, brænderen gik fin, men rom gav problemer...

Nu virker rom overhovedet ikke, hvis jeg sætter den til går windows helt i fuck. Jeg kommer ikke engang ind!!! hvis jeg tager den fra har jeg stadig 2rom drev når jeg kommer ind i windows.

Mere kan jeg ikke sige for jeg er LOST nogen som bare har en ide eller vil vide mere kan bare spørger....

Accepteret svar
Fra : jabus

Modtaget 20 point
Dato : 27-01-06 23:00

Pil romdrevet fra -gå i enh håndtering-dobb klik rom drev-driver-fjern driver-luk ned -sæt rom til -start op

Kommentar
Fra : Munkeboren

Dato : 28-01-06 02:09

har jeg prøvet, men windows laver bare det samme når jeg er tilbage, og som sagt, jeg kan ikke gå ind i windows når jeg sætter romen til

Godkendelse af svar
Fra : Munkeboren

Dato : 11-08-06 14:24

Tak for svaret jabus.

det virkede ikke men du gjorde et forsøg... desuden... ingen andre svarede