/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Ekspress - Autoreply
Fra : Shamrock
Vist : 1552 gange
50 point
Dato : 27-01-06 21:28

Hej gode hjælpere.

Hvordan slår man en "Autoreply" funktion fra i Outlook Ekspress.

Vh. Shamrock

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 27-01-06 21:32

Der er da ikke autoreply i OE med mindre du mener kvittering. Der kan være en på din webmail.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 21:35

jeg mener ikke det kan lade sig gøre - udover at det kan lade sig gøre at sætte automatisk svar / autoreply på i webmailen der er tilknyttet mailadressen.

Er du tdc kunde kan du se hvordan under indstillinger i din webmail

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-06 21:36

Det var et sjovt ekko der kom der. sker tit og ofte.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 21:44

hvis du sender dit tids skema så sender jeg mit BjarneD

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-06 05:23

Tjah! Store genier tænker ofte ens eller huh?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-06 05:26

Outlook express har da en eller anden form for autoreplay så vidt jeg husker så hvorfor ikke Outlook?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 06:33

Outlook express har jeg aldrig oplevet med andet end autosvar via webmailen - og det er vel så der den skal slås fra ikke ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-06 11:32

MS Outlook har autoreply facilitet, men ikke Outlook Express.

Prøv at fortælle lidt mere om dit problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 11:38

de fleste udbydere har webmail hvor netop autosvar kan oprettes ;)

morn Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-06 11:41

Ja du har nok ret Bjarne! Kan ikke finde autoreplay i OE!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-06 11:48

Jeg blev engang sat på opgaven af et firma der anvendte OE.
Enden på det blev at jeg satte det oppå (domæne) mailserveren og lærte dem at slå det fra.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-06 11:51

Så spørgsmålet er hvordan man slår autosvar fra i OE? Det må jo så være fordi den er slået til i webmail! Godt nok advanceret det her!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 12:21

tedd din nød - bliver autosvar oprettet i webmail så kan den jo også slås fra der

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-06 12:40

Mirit med den reaktion er man bestemt ikke i tvivl om dit køn.
Vi kommer nok ikke længere før spørgeren melder sig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 13:18

Godkendelse af svar
Fra : Shamrock

Dato : 29-01-06 12:55

Tak for svaret BjarneD.
Det var på webmail serveren at indstillingen var gjort !!
Det var dig som kom først med løsningen, og derfor point til dig.
Tak til alle andre som deltog i problemløsningen.

Vh. Shamrock.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-06 16:28

Kommentar
Fra : miritdk