/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
autostart i WinME
Fra : annemarie1
Vist : 323 gange
39 point
Dato : 19-11-02 23:16

Hvordan får jeg automatisk en cd til at starte på mit cd-drev i winME?
hilsen anne

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-11-02 01:12

er det dette du tænker på
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,25858,00.asp
-------------------------------------------------------

eller er det en cd du selv brænder og som du vil have til at starte op selv

Kommentar
Fra : annemarie1

Dato : 20-11-02 08:04

det er når jeg sætter en hvilkensomhelst cd i, også cd-data

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 39 point
Dato : 20-11-02 11:05

Hej Annemarie!

Har du set i din hjælpefunktion til ME?
Her er hvad der står om autostart af CD:
Sådan afspilles cd'er automatisk, når de indsættes i cd-rom-drevet.

Dobbeltklik på System i Kontrolpanel.
Klik på fanen Enhedshåndtering.
Klik på plustegnet ud for Cd-rom, klik på den enhed, du vil bruge, og klik derefter på Egenskaber.
Klik på fanen Indstillinger, og marker derefter afkrydsningsfeltet Automatisk besked, når cd indsættes.
Bemærk!

Du kan også åbne Kontrolpanel ved at klikke på Start, pege på Indstillinger og derefter klikke på Kontrolpanel. Hvis du ikke kan se det ønskede element, kan du klikke på få vist alle indstillinger i Kontrolpanel.
Denne indstilling gælder for alle cd'er, inklusive spille-, multimedie- og lyd-cd'er.
Hvis cd'er ikke skal afspilles automatisk, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Automatisk besked, når cd indsættes eller trykke på SKIFT og holde den nede, mens en cd indsættes.

Hilsen Nakita

Kommentar
Fra : annemarie1

Dato : 20-11-02 16:05

Hej mange tak for det fine svar.

Kommentar
Fra : annemarie1

Dato : 20-11-02 16:08

Jeg har endnu et spørgsmål: når jeg skriver i word f.eks., hopper curseren pludselig et andet sted hen i teksten. Jeg rører ikke musen. ??????????????????????????