/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvilket program til præcision
Fra : Divad89
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 27-01-06 17:36

Min lærer har sagt at jeg skal tegne den opstilling jeg har lavet i skolen meget præcist, i kan se en skitse af opstillingen her: http://server3.pictiger.com/img/9148/picture-hosting/opstilling.jpg han sagde at vi bl.a. skulle tegne ind på tegningen at der er et gevind inden i loddet, hvad for et program skal jeg bruge til dette, det skal lige siges at jeg ikke er helt prof til sådan noget, hvor præcist tror i ellers at det skal være

Med venlig hilsen
David

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-06 17:43

Præcist og nøjagtig = Acad , men det er ikke just shareware og hver mands eje! Hvad med blyant og papir? Eller skal det være elektronisk?

Kommentar
Fra : Divad89

Dato : 27-01-06 18:14

Det skal være elektronisk, andre bud.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-06 18:15

Har gevindet inde i loddet betydning for forsøget? Ligner da ellers en meget god forsøgsfremstilling! Er det arkimedes lov?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-06 18:18

Eller metallers massefylde? Hvis gevindet i loddet er lavet af et andet metal har det jo betydning for usikkerheden! Du kan jo tegne et lille rektangel eller cylinder der hvor snoren går ind for at illustrere gevindet!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-06 18:46
Kommentar
Fra : Jockel