/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
At hente mails i mapper
Fra : pepsimax
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 27-01-06 13:14

Hej

Jeg bruger www.jay.net

men
når jeg henter mine mails hjem via outlook så
får jeg kun dem som ligger i indbakken

hvordan kan jeg hente den som ligger i mapper
som jeg har oprettet via webmail
mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-06 13:30

Nu kender jeg ikke jay net, men normalt er det sådan at du kun henter fra indbakken da de øvrige mapper er beregnet på, at du administrerer mails via webmail.
Du kan formodentlig flytte eller kopiere de pågældende mails over i indbakken og hente dem der eller videresende dem til dig selv hvis du ikke har den mulighed.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-01-06 13:37

du skal gå på nettet hos din netudbyder og klikke på WEBMAIL. Der kan du se dine mails i indbakken.

Hvis du højreklikker på en af de indkomne, kan du få den åbnet i et eget vindue.

u skal jo også huske at seltte dine mails i WEBMAIL, så din postkasse ikke bliver for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 13:46

kender heller ikke jay.net - men ligger der noget i mapper på din webserver så kan du blot videresende dem til din outlook adresse - og måske så oprette mapper der