/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vil Godt ha at mine spil blive
Fra : Surf
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 27-01-06 02:33

det jeg vil er at når jeg vil spille et spil. og når et andet program gået igang skal den la være med at sætte spillet i minineret posion. altså jeg vil gerne ha at alle de spil jeg spille bliver priorite først så alle andre program blive priorite sidst. så de la være med at minineet spil eller afslutter et spil

der må være en sted man kan gøre det i win xp. så hvis i ved det så sig endelig frem

hvad jeg skal gøre

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-01-06 06:21

Hvorfor ikke bare nøjes med at starte det spil du vil spille, uden at åbne andre programmer?????
Højreklik på genvejen til spillet, klik på 'egenskaber', Vælg Maksimeret i 'Kør' feltet'. Hvis et andet program lægger sig øverst, så brug 'ALT* + 'TAB' til at skifte til dit spil.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-01-06 06:42

Du kan gå til egenskaber for spillet, mener der er en indstilling, der hedder "ALTID ØVERST"
Hvilket vil sige, at spillet, altid ligger på det øverste lag, af programmer der kører.
Indstillingen kan også være andre steder, men prøv at led efter det.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 27-01-06 16:51

Brassovitski. fordi nogen program køre automatiks. og fordi jeg også gerne vil bruge traimer til spillet

Og hvorfor bruger du ikke bare dit hovedet. til at tænke ordligt

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 27-01-06 21:42

det skulle vel aldrig være en ordbog der dukker op hele tiden ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-01-06 22:22

Hej sur minus f
Citat:
Og hvorfor bruger du ikke bare dit hovedet. til at tænke ordligt
Citat slut
HJÆLP SLUT!

Hvorfor du ik' lære dansk sprog ordligt????????????

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 27-01-06 23:33

Brassovitski

HOLD MIT STAVERI UDEN FOR

Jeg stave på den måde jeg stave på
Jeg skrive på den måde jeg skrive på
Og grammatikken er ikke lige mig

Og ved godt det stave ordntligt eller sådan da

Men faktiks så starte de programmer sig selv. derfor kan jeg ikke bare lige gøre det. nå

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 07:11

Gå til
KØR skriv msconfig, under tjenester eller start, kan du slette det der ikke skal starte op.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 03:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål