/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Driver til usb 2.0 hub
Fra : tenson
Vist : 1391 gange
100 point
Dato : 25-01-06 20:35

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde ovenstående kan oplyse at det er en "Blue Tinum" hub
på forhånd tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-01-06 20:46

Hvis du kører winxp burde det ikke være nødvendigt med drivere. Men understøtter dit motherboard usb 2?

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 25-01-06 20:48

Hvis du har Win 2000 eller XP,skal du ikke have en driver,du sætter strøm til hubben og plugger den ind,så bliver den reg og indstall sig selv

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 25-01-06 21:04

Hvis det er den mini usb hub som jeg har med 4 porte så skal der ikke drivere til.
Den kører på mac os /win XP / win 2000 / ME / 98
Kan benyttes på USB 1 og 2
Start comp
sæt din hub i
sæt evt. strøm til (hvis du kobler noget strømforbrugende grej til)
Nu bør den vise sig, men det kræver lige at du i forvejen kan benytte din USB udgang.
Ved win 98 skal du måske lige have din '98 CD klar og evt tilføje USB

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 25-01-06 21:16

http://www.bluetinum.net
http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/index.html
og kigger på FAQ
Men der står kun lidt om den.