/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med at højreklikke!
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 557 gange
40 point
Dato : 25-01-06 18:10

Hej!
Mit problem består i at jeg ofte oplever, at min computer fryser når jeg højreklikker på musen! Hvad enten jeg skal copy/paste dokumenter eller bare ændre skærmopsætning, så fryser skidtet! Jeg har Windows XP installeret med den seneste servicepack, desuden har jeg 512 mb ram, og en 1,6 gHz processor. Er der nogen som har oplevet det samme eller bare kan give mig et tip til hvad jeg kan gøre for at komme dette problem til livs!
Det skal siges at jeg netop har formateret computeren for at se om det hjalp, men dette var desværre ikke tilfældet!
Jeg har desværre ikke flere point at give ud af på nuværende tidspunkt!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-01-06 18:26

prøv at opdatere dine drivere. tastatur-skærm-grafikkort

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-01-06 18:28
Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-01-06 18:28

hej
har du kun haft problemet med xp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-01-06 18:51

Hvilken mus har du?

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 25-01-06 22:04

Jeg har fundet ud af at problemet opstår uanset om jeg bruger min keypad eller min almindelige mus, så tror ikke det er problemet!