/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excell låser..
Fra : Pianomand
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 25-01-06 17:29

Mine xls filer kan ikke åbnes. Jeg kører 98 SE og Ofiice 2000. Der kommer et timeglas når jeg dobbelklikker på en xls. fil og jeg er nødt til at genstarte!?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 25-01-06 17:37

prøv at lave en reperation, ved at sætte din cd i igen.

Peter

Kommentar
Fra : Pianomand

Dato : 25-01-06 17:41

Hej Peter. Jeg har forsøgt at reparere, jeg har af- og geninstalleret Office 2000, læst 98 SE ind over den gamle. Problemet opstod under udskrivning af flere xls filer.
Johnny

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-01-06 17:48

hvad så hvis du kun udskriver en af gangen
kunne lyde som om at maskinen ikke har kapasitet nok

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 25-01-06 20:45

Ja kunne godt tyde på det, kør lige en spyware fjerner for at se om der er mange adware prg. på din pc. (de fylder). kør også en Antivirus scanning, måske der skal fjernes lidt der også...

Afinstaller derefter din printer og genstart for at installere igen, så tror jeg den køre

Peter.

Har den i øvrigt virket?

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 25-01-06 21:47

Gå lige en tur over i enhedshåndtering for denne comp. (h-klik)
Er der nogen gule markeringer.
Har du indstalleret nogen driver til din mus eller kører du bare på en tilfældig fra '98se

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 25-01-06 21:50

Kan du åbne filerne inde fra excel

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 25-01-06 21:51

et sidste godt råd, tag backup af alt du har, formater og installer den pc, på ny, hvis intet af alle de ovenstående ting ikke lykkes...

Peter