/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HJÆLP til CANON SMARTBASE 190
Fra : tbayj
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 25-01-06 15:40

Jeg har et [B]KÆMPE[/B] problem..... Jeg prøvet at sætte en printer ( smartbase 190 - canon) til en bærbar, men jeg kan få det til at virke ...... Jeg bruger et USB kabet...er det det samme som et com port?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-01-06 16:30

Du må endelig ikke forveksle USB og comporte med hinanden. Nok er de begge kommunikationsporte, men der stopper ligheden faktisk også!

Du mangler højest sandsynligt en driver (et program der kan genkende at du tilslutter din printer). Det kan du hente her: http://www.treiberupdate.de/treiber-download/download-33625-treiber-Canon-Canon%20SmartBase%20MPC%20190.html#downloads

Det installerer et program, som gør at du kan bruge din printer via usb porten...

Held og lykke

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-01-06 16:31

Jeg beklager linket var på tysk... Skal nok prøve at finde den danske eller engelske version af det

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-06 16:33

Du kan faktisk gå ind på canons egen hjemmeside for downloading af drivere... Direkte link er her: http://software.canon-europe.com/multifunctionals/smartbase_mpc190613.asp

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 27-03-06 10:00

Tak for svaret ostemanden. Ved godt at det er lææææænge siden Men ryddede lige op i mine point.