/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Concorde C5 guide
Fra : Brommi
Vist : 6588 gange
100 point
Dato : 25-01-06 13:00

Da jeg skal til at sætte mig ind i Concorde C5 søger jeg en guide, how2, eller manual til Concorde C5. En demo af programmet ville også være velkommen da jeg overhovedet ikke har noget erfaring med det.. Håber der kommer nogle gode forslag
->Brommi

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-06 13:45

Prøv at studér dette link: http://www.eduplanner.dk/pdf/c5-light.pdf

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 25-01-06 13:54

Du kan også oprette dig på

https://www.c5webforum.dk/default.asp

der er bl.a. et udemærket spørgeforum.

Eller vil jeg anbefale at du købe en bog, f.eks. "Kom nemt i gang med C5 light"

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 25-01-06 18:38

Der følger et demoregnskab med i C5.
Ved du slet ikke noget om C5, så vil jeg anbefale at du køber 2 timer til opsætning og igangsætning hos en forhandler. De penge er givet rigtigt godt ud i sparet tid og bøvl.

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 06-03-06 18:29

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-03-06 20:58

Velbekomme.

Kommentar
Fra : GlobaCon

Dato : 20-03-10 10:37

Hej Brommi

Jeg er i gang med at lave en online hjælpe side til Microsoft C5. Den hedder www.c5guide.dk og her kan du finde guides, artikler og stille spørgsmål omkring C5.

Jeg håber du kan bruge siden :)

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen