/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kosmetikshoppen
Fra : nannapige
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 25-01-06 11:57

Hej allesammen.
Jeg kan se at nogle af jer, har erfaring med at handle hos Kosmetikshoppen. Jeg har været inde på siden, men kan simpelthen ikke komme til at betale....!!
Der står at jeg kun kan betale med gavekort, men jeg har ikke noget, og kan heller ikke finde ud af at købe et på siden..?! Er der mon en venlig sjæl som kan hjælpe?
Mange hilsner fra Nannapigen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-01-06 13:02

Betingelser & Vilkår

Hundreds of customer enquiries are received by us every day, so in order to provide easier access to information by our customers we have listed below some of the more common questions we receive. Of course, our Customer Services Department is always ready to help and can be reached at any time via e-mail.

Payment

Q. I don't have a credit card. How else can I pay? Cash On Delivery?

A. We can accept any orders from around the world using these major cards:

Visa
MasterCard
American Express
Diners' Club
Discover
JCB

Please note that only Visa and MasterCard can be billed in currencies other than USD.
Payment is also accepted through PayPal.
Money orders, bank drafts and direct fund transfer is available by special arrangement. Please contact us at info@StrawberryNET.comfor details.

jeg klikkede ind på det danske flag og denne side med mangemangemange flere opl. fremkom.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-06 13:19

nanapige..... Jeg kender ikke siden, men har nu været inde og poweshoppe, har vist fyldt en hel kurv, for at prøve om jeg kunne finde ud af fremgangsmåden ved betaling, jeg er ikke helt sikker, for jeg vil nødig risikerer at få skidtet leveret, men jeg tror du skal gå op i toppen af siden og trykke på - shopping cart - og nede i bunden står der - checkout caunter - tryk der, så kommer du videre, så du kan bruge alle de plastickort du har lyster til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-06 13:24

Når du er på siden - shopping cart - i buden af denne side, i højre side - står der det der caunter osv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-06 08:56

hva' så nanapigen, har du fået shoppet??

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-01-06 12:20

...og har du betalt ved kasse 1?

Kommentar
Fra : nannapige

Dato : 28-01-06 12:17

Hej Nordsted1 og aasenissum.
Jeg har ikke fået hverken shoppet eller betalt ved kasse 1 endnu....!
Det vil stadigvæk ikke som jeg vil, og jeg må indrømme, at jeg er ved at blive noget frustreret over, at der ikke findes et telefonnummer man kan ringe på
Jeg har fundet ud af, at man kan gennemføre bestillingen på den engelske side ( strawberrynet), men så betaler man i euro eller dollars. Hvis man prøver at gennemføre bestilling og betalingen på den danske udgave af siden( kosmetikshoppen) så kan man kun komme til at betale med gavekort eller tilgodebevis!! Der står så, at det er muligt at købe et gavekort lige som andre varer på siden, men det kan jeg heller ikke finde ud af !! Det er vist bare nemmere at gå i Matas,selvom det er dyrere.
mange hilsner fra Nannapigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-06 00:45

Du kan skrive til kosmetikshoppen her

http://www.kosmetikshoppen.dk/contact_us.php så må de da kunne hjælpe dig

Kommentar
Fra : nannapige

Dato : 29-01-06 10:13

hej Nordsted1.
Det har jeg prøvet for 3 uger siden, men har ikke hørt fra dem endnu.Det er ikke særlig god kundeservice! Mange tak for dit forslag alligevel, og ha' en rigtig god dag.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-06 10:14

nanapige, jeg har ikke tid lige nu, men forleden dag da jeg prøvede, kom jeg frem til betaling med div. plastickort ved hjælp af de sider jeg tidligere har nævnt,

Kommentar
Fra : nannapige

Dato : 30-01-06 11:24

Hej Nordsted1.
det er jeg med på, men det er stadigvæk på den engelske version af siden, og det er ikke den jeg vil bruge. Jeg vil ikke bruge mere krudt på så dårlig en side!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-06 11:32

nanapige.... det kan jeg godt forstå, der findes vel også alternativer?? Lige før jul prøvede jeg næsten det samme, jeg skulle købe et ps2 spil til min søn, det tog mig en time før jeg fandt ud af hvordan jeg skulle betale, hvis ikke det var det eneste sted jeg kunne finde det, havde jeg sq droppet det igen, det er godt nok underligt, at det skal være så svært at bruge penge, det plejer jeg da ikke at ha' problemer med. Det var altså ikke kun mig, der ikke kunne finde ud af at betale det spil, min var lige så meget min mand.