/ Forside/ Teknologi / Spørgsmål
10  Fijala 84503
"Thunderfox"
Fra : okjk
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 25-01-06 10:50

Har netop installeret thunderbird og firefox "alle" siger jo det er så godt - håber nogen kan hjælp .
I firefox vil jeg åbne google via min genvejsknap på tastaturet - men får at vide serveren ikke kan findes og at jeg måske har tastet forkert. den "glemmer" det sidste k i dk og skriver : www.google.d - der mangler altså et k - i IE virker det fint - nogen der har løsningen på det ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-01-06 11:11

Funktioner
indstillinger

der skulle du kunne angive startsiden!

Jeg har 0 problemer med firefox fra Mozilla.

Klart anbefalelsesværdigt. Kører 10 gange så godt som IE

Kommentar
Fra : Drud

Dato : 25-01-06 11:16

Har du de nyeste driver til dit tastatur?
Og hvordan indstilles denne genvejstast?

Kan både være Firefox som modtager et forkert "signal" for tastaturet, men kan også være tastaturet som sender et forkert "signal", og på den måde glemmer k'et til sidst.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 25-01-06 17:18

Ok - det er ikke fordi jeg vil have en anden startside vil blot gerne kunne søge på google via min genvejstast som jeg kan i IE - har de nyeste drivere til tastaturet, og tasterne defineres let via en menu hvor man kan vælge funktionerne.

Annuller spørgsmålet
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 14:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål