/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Aloe Vera Gel
Fra : milleBK
Vist : 3635 gange
20 point
Dato : 19-11-02 12:26

Kan man bruge frisk aloe vera direkte på bumser og hudirriation?
Eller er der andre altenativer?
Og hvilket aloe vera produkter er de bedste og hvor kan man købe dem?

Mbk

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-02 12:52

ja du kan sagtens bruge frisk aloe vera på bumser og lign. Hvilke produkter der er de bedste ved jeg ikke. Jeg bruger bare den friske, den virker jo fint og jeg er sikker på at det er Aloe vera
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 19-11-02 13:54

Hej milleBK

Har du prøvet clearasil s dækstift på bumserne?

JanneP

Accepteret svar
Fra : sacha

Modtaget 20 point
Dato : 19-11-02 23:50

Hej MilleBk
Aloe er sikkert fint til hudirritationer. Hvor godt det er mod bumser ved jeg ikke.
Mod bumserne kan du anvende en salve der hedder Traumeel, produceret af Heel, den kan fås i velassorterede helsekostforretninger. Samme firma laver en gel, Calendel-gel, der er god mod solskoldninger, insektstik og andre hudirritationer.

mvh. Sacha

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-11-02 00:02

Hvis det er mod bumser, ved jeg gennem mange års erfaring, at 3% brintoverilte holder dem nede, hvis du kommer det på efter at have renset huden og inden du kommer antibakteriel creme på. Det har holdt mit nede i 6 år. Muligvis chlorhexidin har samme effekt.... Jeg har ingen bivirkninger haft.

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 20-11-02 07:56

Aloe Vera er genialt - prøv f.eks. Herbalife's som er meget ren og effektiv. Bruger den selv mod meget tør hud på hænderne ind i mellem. Den opsuges nemlig mjeget hurtigt. Prøv på denne adresse: www.body-mind.dk - det er godt nok ikke deres side for cremer, men svar alligevel på deres skema og fortæl hvad dit problem er !

K.

Kommentar
Fra : solvang

Dato : 13-02-03 00:48

Herbalife er sikkert meget godt, men det er lige det der står i indholdsfortegnelsen der er det vigtigste.
Aloe Vera skal stå først for at man kan være sikker på, at det er det der er mest af i tuben.
Står der vand først, kan man være 100% sikker på, at Aloe Vera indholdet ikke er ret stort.
Forever Livings produkter er dokumenteret for at indeholde mest Aloe Vera af alle produkter på markedet over hovedet. Fordi de stabiliserer Aloe Vera´en, i stedet for som andre der evt. koldpresser den.
Eksembel: I konkurentens en liter drikke gel er der til 10 dages behandling. I FLP´s en liter drikke gel er der til 50 dages behandling.
Prisen: Den samme.

Har du spørgsmål ang. FLP´s produkter er du meget velkommen til at sende mig en mail. EGC@pc.dk

M.V.H.
Else.
Din uafhængige FLP distributør.