/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Fø'sda med katte-tema - idéer?
Fra : louie2003
Vist : 1489 gange
100 point
Dato : 24-01-06 22:45

Hej! Min datter, som fylder 9 år, vil gerne holde pige-fødselsdag med KATTE som tema. Nogle gode idéer til mad, udklædning, aktiviteter, oppyntning etc.?? De bliver vel 10-12 piger ialt. På forhånd tak!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-06 22:54

udklædningen kommer jo nok af sig selv - ansigtsmaling osv - katteører - haler - dragter

kender du nogen med kat - eller har selv - så server lækkerierne i kattedåser(godbidder) - kattemenuer o.lign.(is - dessert o.lign)

bag boller/kager der ligner mus

skal der lagkage til så dekorer kagen med katteansigt og sæt mus(småkager) som pynt i siderne - forresten kan man få chokolademus

papirdug med kattemotiver - servietter ligesådan

haha det lyder ret morsomt

Lidt spænding - klæd dig ud som hund og jag kattene rundt hvor der er plads til det (find evt en der er villig til at være hunden )

Katte sover meget jo - så få ungerne til at slappe af på puder og tæpper - og de SKAL for at få godbidder bagefter

osv - fantasien tror jeg du klarer derhenad

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 23:00

og måske man kunne havde lavet nogle haler på forhånd, som pigerne så for fast monteret når de kommer.
Evt med en sikkerheds nål.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 25-01-06 07:56

En gammel leg er jo - med bind for øjnen - at sætte halen fast på dyret, i det her tilfælde katten.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 25-01-06 08:00

En rigtig katteret må da absolut være Garfields yndlingsret, lasagne.

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 27-01-06 16:15

Ja og så kan man købe Caletti skum mus og servere for ungerne til "Garfield" filmen!!