/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Læderslips!!
Fra : metti
Vist : 845 gange
50 point
Dato : 24-01-06 18:09

Hej!

Jeg er på jagt efter et smalt læderslips - farven rød er den mest eftertragtede!!

Er der en, der ligger inde med sådan et, eller ved du, hvor jeg kan få fat i sådan en fiks sag?!

Venligst

M!

Kommentar
Fra : Tinny

Dato : 24-01-06 22:04

Hej Metti

Jeg ville da prøve i nogle genbrugsforretninger - de har som regel alt muligt på lager, så hvis du ikke lige kan se det du leder efter kan du jo altid spørge

Mvh
Tinny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-01-06 22:26

Oh, dét minder om, da vi gik med diverse farvede slips i 70'erne

Ja, genbrugser er nok stedet, hvor de findes.

Ellers prøv på dr.dk Det åbne Marked mandag 09.30 - 10.00. Mail eller 70201100.

Hanne