/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word går ned når jeg indsætter
Fra : kaspertroelsen
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 24-01-06 13:48

Når jeg forsøger at indsætte et billede i et worddokument går programmet ned med fejlmeddelelsen Microsoft Word har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. Jeg har gjort det hundredevis af gange før uden problemer. Har lige forsøgt at geninstallere office (bruger xp) og det hjalp ikke.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-06 15:13

Nu skriver du ikke hvilket OS du anvender

Har du prøvet at lave en system gendannelse (i XP)
Hvis du gør det til er for lang tid siden kan det jo vær den holder op - jeg ved ikke hvorfor du har fejlen.
Bare et forslag
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 24-01-06 16:41

Hej

Du kan måsken ha fået en virus ind???

Men ellers skal prøve at afinstaler WORD og lægge en ny ind.
har selv haft lidt af det da smed jeg det gamle ud og nyt ind.

Hilsen Orpe

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 25-01-06 10:43

ville nøjes med at køre reperation af office pakken.

Peter

Kommentar
Fra : kaspertroelsen

Dato : 25-01-06 11:16

Hej

Jeg havde allerede geninstalleret office xp, uden succes. Imidlertid afhjalp en systemgendannelse problemet. Jeg forstår ikke hvad der var galt da det eneste jeg havde fortaget mig var at installere adobe reader. Anyways nu ser alt ud til at virke fint igen.

Off topic: Benjamins svar hjlap mig og jeg er tilbøjelig til at acceptere dette, men vil lige høre om hvad kotumen her på stedet er: Hvis man accepterer et svar bliver det jo låst så andre skal købe adgang til det.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 25-01-06 11:28

du lukker og giver benjamin point, det er det mest rigtige at gøre..

Dem som køber adgang er med til at betale for dit spørgsmål og det er jo kun rimeligt hvis de også skal bruge svaret.

Peter

Kommentar
Fra : kaspertroelsen

Dato : 25-01-06 11:35

tak

Godkendelse af svar
Fra : kaspertroelsen

Dato : 25-01-06 11:36

Tak for svaret Benjamin.Hansen.