/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
TV-out som monitor
Fra : Phylock
Vist : 446 gange
600 point
Dato : 18-11-02 23:47

Jeg er ved at lave et program, som jeg ikke behøver at komme videre ind på men jeg mangler at finde ud af hvordan jeg får det til at skifte til TV ... jeg har efterhånden søgt en del på nettet og har fundet ud af at der skulle være noget i Microsoft DirectX 8.1 der skulle kunne klare det men jeg kan ikke finde nogle eksempler eller bare noget hjælp til hvordan det fungerer og hvilket control jeg skal bruge.
Håber på lidt hjælp
hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : technet

Dato : 19-11-02 01:20

kan du bruge noget delphi code ????

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 19-11-02 22:34

Har aldrig prøvet delphi, men det kan være det kan give mig et hint til hvordan, jeg skal finde ud af det i vb.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-11-02 01:00

prøv så lige at gennemgå disse *.pas files
se om du kan bruge en ide´derfra
http://delphi.about.com/library/bluc/apps/tv2backup.zip

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 21-06-03 20:57

ok en lille forøgelse nu håber jeg der er en der kan hjælpe :D

delphi delen kunne ikke rigtig bruges der var ikke noget
jeg kunne trække ud af den der gav nok mening til at jeg kunne bruge det

Kommentar
Fra : kenpen

Dato : 04-07-03 18:42

Hej

Jeg har lavet et par småting hvor jeg har vist en stump video (mpeg) på tv out,
ved at kalde medieplayer fra vb , og så lade skærmkortet køre Dualhead (matrox g400 og g550)
dualhead lægger medieplayer ud på tv out mens medieplayer blot er minimeret på pc-skærmen

Kan du bruge det til noget ?

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 21-07-03 15:53

har været på ferie så sorry for den lange svartid ..
det lyder som noget i den stil jeg søger ... ville det være muligt at komme til at se det ...
Phylock@ofir.dk

mvh
Phylock`

Annuller spørgsmålet
Fra : Phylock

Dato : 03-01-06 16:54

nå ... der skal også rydes op ... sorry