/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Nht prgram fra WeightWatchers!
Fra : llo
Vist : 848 gange
100 point
Dato : 23-01-06 15:34

Det er nu 2 år siden Flex Points udkom, så er der kommet en ny udgave af programmet, eftersom der på deres hjemmeside står, at programmet revideres hvert 2. år?

Lone

Kommentar
Fra : klododad

Dato : 12-02-06 11:50

Jeg har ikke hørt noget fra dem endnu, men det ville da være herligt, hvis de ville tage det nye CORE program med. Det skulle være et sundt alternativ til Atkins etc.

Annuller spørgsmålet
Fra : llo

Dato : 21-05-06 21:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål