/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
112 - tryk med omtanke del III
Fra : ks9000
Vist : 975 gange
50 point
Dato : 23-01-06 14:45

Dette er et svar til 'thyfoon', som kom med et tips, og som senere kommenterede min bemærkning.

Det kan godt være, at TV2 Fyn og TV2 Syd har lavet noget i fællesskab. Men TV2 Nord sender altså en lignende serie. - Det kan godt være, at TV2 Lorry ikke gør, det ved jeg ikke noget om.

Men glæd dig så over, at andre end sydjyder og fynboer ser lignende serie.

//KS

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-01-06 14:52

TV2 Lorry gør ikke.

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-06 15:14

det er jeg skam også men mener stadig at der er ander der skal se de serie der er tros alt mange der har en itrasse i første hjælp og blåblink
Hvis i har en kørne oppe i nordjyland så lave et tips med det så vi ander kan få lov til at se det ? du lyder en andelse bitter hvorfor ?

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 03-02-06 22:32

Tak for svaret thyfoon.