/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
ADSL/ uden fastnet telefon
Fra : Sunnyman
Vist : 1436 gange
20 point
Dato : 23-01-06 01:19

Er det korrekt at man kan få ADSL uden fastnettelefon.. Har hørt at man bare skal have ført rå kobber frem, men at telefonen ikke behøver at være aktiv ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-06 02:07

ja cybercity hvor det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-06 11:20

også hos get2net og tiscali (sidste er nu opkøbt af get2net).

både cybercity og disse kræver dog at de har eget kobber - skal de leje sig ind hos tdc koster det.

Rygterne svirrer om at man kan få det hos tdc også men jeg har ikke kunnet formå at få en ordentlig forklaring fra dem - de væver godt rundt i det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-06 11:22

hov hvor blev resten nu af ???

jeg ville have tilføjet at hvis du har en anden udbyder på fastnet telefon kan du sagtens få adsl hos tdc

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-01-06 12:06

Du kan også (hvis du bor i de respektive områder) få webspeed gennem kabeltv... Så hvis du nu har TDC kabeltv, er det det billigste... Ellers kontakt din lokale antenneudbyder og hør om mulighederne...

Du kan selvfølgelig også se om du kan få fibernet hos enten dit elselskab eller på www.dbnet.dk

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-01-06 12:10

Er det ikke tele2, der har købt tiscali?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-06 14:27

jo det er tele2 der har købt tiscali (tele2 hedder get2net når det drejer sig om lige det her)

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-01-06 14:29

Okay MiritDK
Vidste jeg så ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-06 14:32

jimmy- du har egentlig også ret - for hvis du skriver www.get2net.dk omdirigeres du til tele2´s forside - hvis de har lavet det om er det mig der er bagud (intet nyt ggg) - men mange har jo stadig en get2net.dk adresse

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-01-06 14:56

Det er som mine forældre, de har kørt Tiscali og fik så pludselig regninger fra Tele2 i stedet.
Blev der noget forvirring ud af :)

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 23-01-06 15:03

Og skulle du bo på Lolland eller Falster kan du få bredbånd hos Danskinternet trådløs til en meget rimelig pris 512/512 - 125kr . 1024/1024 - 190kr . 2048/2048 - 275kr
MVH Robert

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-01-06 22:12

Cybercity er rådne, de gider ikke svare på E-mail forespørgsel. Har nu sendt samme forespørgsel 3 gange med 3 dage imellem, stadig ingen svar. ØV! ØV! ØV!

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 13-04-06 16:07

Du kunne jo også kigge på Telia/Stofa's hjemmeside. De leverer nu ADSL uden fastnettelefon :)

Annuller spørgsmålet
Fra : Sunnyman

Dato : 20-05-06 20:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål