/ Forside/ Teknologi / Netværk / Spørgsmål
10  srhansen 2840
Trådløs tv-antenne
Fra : nollerik
Vist : 17359 gange
100 point
Dato : 22-01-06 16:45

Det irriterer mig voldsomt med alle de lange kabler, der skal trækkes, hvis man skal se tv i flere rum. Kan man få sådan noget trådløst - og hvis man kan - er kvaliteten OK?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 17:43

Kvaliteten er fin.

Tag i fona/merlin eller anden elektronik butik og spørg efter sådan noget.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 17:44

Ps.
Pas på de ikke prakker dig noget for dyrt på.
Hvor du måske kan klare dig med noget billigere.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 22-01-06 18:07

->Jimmy 17.

Jeg kan ikke bruge din besvarelse til en pind. Jeg spurgte efter et produkt og erfaringer, så der er ikke mange points at hente.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 18:28

Nej, nollerik.

Du spurgte om man kunne få sådan noget trådløst
Og om kvaliteten er ok.

Begge dele besvaret.

Men kan godt kigge efter produkter, som er brugbare.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 18:35

Skulle være noget her:
http://www.emb.dk/articlelist.445

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 22-01-06 18:48

Du kan kun købe noget ,som kan overføre een kanal.men den vælger du selv.
Altså ikke et helt kabelnet program.

Kommentar
Fra : NetteQuinden

Dato : 25-01-07 22:34

Ang. at sende trådløst signal, har jeg lige investeret i et sæt med sender og modtager mrk TRUST. Det var egentlig ikke så dyrt 450 kr (Merlin skulle have ca 1000 for et tilsvarende) Men jeg tror godt nok ikke du kan få en sender og flere modtagere. Desværre. Men jeg er enig med dig - det er irriterende med alle de kabler.