/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java editor
Fra : d_i
Vist : 1615 gange
20 point
Dato : 22-01-06 16:07

Jeg står her og skal i gang med noget Java programmering.
Leder efter en editor som helst skal være gratis, indbygget compiler og ikke et Windows XP look-a-like GUI for det er ikke til at arbejde med sådan noget fancy 3D båm båm..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-01-06 16:41
Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-01-06 17:02

Hvad med BlueJay??

Hentes her : http://www.bluej.org/

Du behøver ikke at købe bogen, men kan nøjes med at hente editoren gratis...

Vh fluffy

Accepteret svar
Fra : pmbruun

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-06 18:00

Eclipse er et fremragende og professionelt java udviklingsmiljø, oprindelig betalt af IBM. Det er helt gratis. www.eclipse.org

Godkendelse af svar
Fra : d_i

Dato : 22-01-06 21:19

Tak for svaret pmbruun.