/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Indbakke væk siemens s40
Fra : joey22
Vist : 460 gange
20 point
Dato : 18-11-02 20:22

Jeg har problemer med min siemens s40.... Indbakken er forsvundet... D.v.s. jeg kan godt sende beskeder og modtage dem men bare ikke læse dem, fordi indbakken er væk.... Jeg ved der findes en kode så man kan reset´e software´n, har selv haft den.... Man tager sim-kortet ud taster koden ind og så virker den igen.... Er der nogle der kan hjælpe mig????
På forhånd tak!!!

e-mail: kommunemorten@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Rastafari

Modtaget 20 point
Dato : 20-11-02 09:08

Hej Morten.

Koden du leder efter er *#337# Husk at sim-kortet må IKKE sidde i telefonen.

Har dette ikke hjulpet skal du have den nulstillet fuldstændigt. Dette han evt. gøres ved en opdatering som du kan få foretaget hos Teleservice. F.eks på Kbh Hovedbanegaard.

Kommentar
Fra : joey22

Dato : 20-11-02 15:59

Tak!!! Rastafari

Du har lige reddet min dag..., det var nøjagtig den kode jeg søgte....