/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
power ekspan
Fra : mollo
Vist : 398 gange
25 point
Dato : 21-01-06 23:58

er der nogen der ved hvordan man montere et power ekspan kit af den tybe de har på scooter-dele.dk til 269kr på en puch maxi

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 22-01-06 13:12

ja man skal bore et hul i studsen tættest på cylindren, lavet et lille gevind i hullet så du kan skrue den medfølgende nippel i... giv gerne gevindet på niplen noget flydende pakning, eller englehud inden du skruer den i studsen så du er sikker på det bliver helt tæt.

når du så har skruet den i er det bare at montere den slange der er med på niplen op til den power ekspan dåse... og så selvfølige lige montere den fast på stellet et sted hvor du synes den passer...

så er der faktisk ikke mere i det... og det har da lidt effekt men mest ved mindre kaburatore og lange studser...

God fornøjelse