/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Overflade til swimmingpool?
Fra : Hansen9230
Vist : 1983 gange
20 point
Dato : 21-01-06 22:21

Nogen der ved hvad man skal foretrække som overflade belægning i en indendørs betonpool, og hvad prisen er for at få lagt evt den slags folie eller maling på?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 21-01-06 22:24

-Fliser!

hihi...

Kommentar
Fra : Hansen9230

Dato : 21-01-06 22:26

bare lidt svært med fliser når jeg gerne vil have bløde former, men ja, et godt forslag...

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 21-01-06 22:32

Maling holder ikke i længden, folie går itu
Glasfiber du, få et tilbud hos en bådebygger eller murur eller tømrerfirma med glasfiberafd.
Kender en der har en støbt pøl med glasfiber, det er urtoligt sjældent at den skal males.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-01-06 22:32

en epoxybelægning er det eneste rigtige og det kan du selv påføre. det er ikke giftigt og utroligt slidstærk, samtidig med, at det er garanteret vandtæt. du kan købe det til en fornuftig pris hos lars kromann rasmusser, lkr epoxy, hedder firmaet vist nok, men du kan finde ham på nettet. han er også flink til at give råd og vejledning

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-01-06 22:34

en epoxybelægning er det eneste rigtige og det kan du selv påføre. det er ikke giftigt og utroligt slidstærk, samtidig med, at det er garanteret vandtæt. du kan købe det til en fornuftig pris hos lars kromann rasmusser, lkr epoxy, hedder firmaet vist nok, men du kan finde ham på nettet. han er også flink til at give råd og vejledning

http://www.lkr-epoxy.dk/

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 21-01-06 22:59

hej jeg ville ringe til dem her på mandag og høre vad man kan gøre ved det evt. kan man købe en flot ny blå dug at læge på

http://www.phk.dk/index.php

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 22-01-06 12:04

Hej
har selv haft firma hvor jeg lavede svømmepool og sand filtre til dem + spa
de sand filtre som blev brugt under olympiaden i ALANTA dem fik jeg æren af og lave

RING TIL EPOXY LARS SOM jeg kalder ham , han bor i Karlslunde ved KØGE OG ER EN MEGET FIN FYR AT KONTAKTE, MEN DET ER SÅ HANS SØN SOM HAR OVERTAGET IDAG, MEN LARS HAN ER DER DA EN GANG IMELLEM NÅR HAN IKKE ER I SOMMERHUS PÅ FANØ

JEG KAN OPLYSE DIG AT FIRMAET LIGEGR PÅ

SNEDKERGANGEN 3. 2690 KARLSLUNDE OG. TLF. 46 15 36 11

FOR ELLERS SKAL DU VÆLGE GLASFIBER DUG OG SÅ DEN GELCOAT SOM KAN TÅLE SYRE
DEN ER LIDT DYRE MEN HOLDER SÅ TIL GENGÆLD OGSÅ DER EFTER

MEN BRUG OGSÅ EN MÅTTE SELVOM DET ER EPOXY, DET ER DET SIKKERSTE
MEN DET VIL LARS NOK OGSÅ FORTÆLLE DIG

GO VAND TUR
LAV DIN EGEN SPA I ET HJØRNE OG LÆG EN BOBLE DUG I BUNDEN ELLER LUFT DYSSER
SÅ ER DU HEL GARDERET OG DET ER BARE SKØNT

DU ER VELKOMMEN TILBAGE HVIS DU VIL VIDE HVORDAN
MVH
KJ

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-01-06 12:09

det var jo det jeg sagde. lkr epoxy

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 22-01-06 12:11

HEJ IGEN
DU KAN PÅFØRE EPOXY OVENPÅ GLASFIBER MEN DU KAN IKKE GÅ DEN ANDEN VEJ
FØRST AT BRUGE EPOXY OG SÅ GLASFIBER ELLER GELCOAT DET HOLDER IKKE LÆNGRE END TIL DU ER FÆRDIG MED AT PÅ FØRE DET FOR SÅ BEGYNDER DET AT LØSNE SIG, SÅ DET ER IKKE SAGEN

LYNETTEN RENSEANLÆG I KØBENHAVN DER HAR MAN BRUGT EPOXY DET FORTÆLLER DIG AT HER ER STÆRKE TING I VANDET

MVH
KJ

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 22-01-06 12:23

TIL HANSEN
VIL DU GERNE HAVE DET TIL AT LINE FLISE OVER FLADE SELV OM DU HAR BLØDE FORMER I POOLEN SÅ KAN DU TA EN TYND AFDÆKNING,S TEAP OG LAVE FORLOREN FUGER MED ELLER FLISER AFHÆNGI HVAD VEJ DU STARTER
HAR LAVET DET MANGE GANGE MEN ET KÆMPE EXTRA ARBEJDE MEN FLOT NÅR DU ER FÆRDIG

Kommentar
Fra : Hansen9230

Dato : 22-01-06 22:43

takker for de gode svar, men tror nu jeg ender på fliserne, er lidt ude efter lidt sydlandsk stil, tror det bliver noget mosaik.