/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overførsel til mmc kort
Fra : jegharenibook
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 21-01-06 22:15

hey

Jeg har en Nokia 3230 med et 32 mb mmc kort i. Når jeg sender bla. film fra min computer til min 3230 via bluetooth så skriver min mobil at der ikke er plads nok og jeg skal slette nogle data først. Men der er et helt tomt 32 mb kort i den. Den tager kun at den plads der er på selve mobilen og ikke det der er på kortet. hvordan gør man sådan at når man skal sende noget ligger den det over på kortet? For når man sender noget spørger den ikke hvor man vil gemme det henne. Hjælp...

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 21-01-06 22:54

I mangel af bedre så prøv om du ikke finder svaret her:

http://www.nokia.dk/support/phones/3230/

Her står der bl.a. under
Brugervejledning > Brugervejledning Onlineversion > Medier > Filminstruktør > Indstillinger:

[B]Vælg Indstillinger for at redigere indstillingerne for følgende:

Hukommelse i brug – vælg, hvor dine muvees skal gemmes.
Opløsning – vælg en opløsning til dine muvees.
Stan.navn på muvee – angiv et standardnavn til dine muvees. [/B]

Håber du kan bruge det.

Mvh.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-01-06 11:29

ellers en kort læser

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 22-01-06 11:53

dine film fylder sikkert for meget til et 32'er kort

Kommentar
Fra : jegharenibook

Dato : 22-01-06 12:29

Nej Jeg kan ikke helt bruge det svar til noget. For muvee har ikke noget at gøre med alt det andet. Og nej, mine film fylder ikke mere end hva der kan være på kortet, for det er musik video'er. Og ja, jeg kunne købe en kortlæser men det ville ikke være særlig "smart".

Andre der har bud på hvordan man gør det?