/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
oplåsning
Fra : develboys
Vist : 469 gange
20 point
Dato : 21-01-06 20:19

heii.

jeg har en Nokia 6230 det skal låses op så jeg kan bruge mit nyge sim kort??

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-01-06 20:21

gå ind på www.golfhouse.dk tryk på kontakt, send dit imei. nummer til mig samt hvilken selskab du er låst til, så sender jeg en kode samt et konto nummer , som du kan indsætte 50,- kr. på. (stoler på folk) derfor får du låst op før du betaler.

Peter

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 21-01-06 20:25

hejsa

der er en vejledning inde på Tekit , og der koster det ikke noget at få den låst op.

http://www.tekit.dk/?url=nokia&brand=Nokia&model=6230i&image=nokia.gif det er direkte til den side for din telefon.

D9N

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 21-01-06 20:26

ps.

hvis du ikke kan åbne den med en kode... hvilket kan ske da der nu er nogen der er blokeret

så kan du her finde nærmeste unlocker:

www.find-unlocker.dk det hurtigste og største site

www.dkunlock.dk det ældste

D9N

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 21-01-06 20:54

Gå ind på , www.unlocked.dk den åbner jeg mener, alle Nokia telefoner og det er gratisk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 21:00

Men prøv lige dit gamle simkort i din ny mobil inden du gør noget. Jeg har selv lige købt en nokia mobil via internettet (med et debitel abonnement) - og til trods for at den er købt med et låst abonnement i 6 måneder, kunne jeg blot isætte mit telmore simkort. DEN VAR SLET IKKE LÅST!!

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 22-01-06 00:44

hos mig i Arhus

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-01-06 11:27

http://www.sim-unlock.com/sim_unlock.php

sæt det nye kort i tast så koden

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 22-01-06 19:23

Prøv følgenene og husk at du har kun 5 forsøg ellers skal den låses op via kabel

www.unlocked.dk
www.tekit.dk
www.trycktill.com/unlock_swe.asp

men anbefaler www.tekit.dk da jeg selv låser op der