/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HVORMEGET ?
Fra : Strandkro
Vist : 1084 gange
200 point
Dato : 21-01-06 18:33

Alle mand lover at under sex blive fyldt med sperm !
Ja - det er fin nok - men i gennemsnit - hvormeget "liter" sperm komme ud af en mand pr skud ?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-01-06 18:40

En skefuld. Hvis du ikke har spærmet de sisde timer.
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-01-06 19:00

mellem 2 og 6 ml. det er der stor forskel på fra en person til en anden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-01-06 19:45

Ha ha

Nu har jeg lige læst dine tre indlæg om seksualitet...

Helt ærligt jeg tror du skal ud og finde en ny mand eller også skal du tage ham med til en parterapeut.

Når han snorker for meget og "sovser for lidt" og ikke bryder sig om din store numse er han da ved at dømme sig selv "ude"...

Hele livet handler om hvad vi selv ønsker at opnå eller at finde det parforhold der giver det vi selv ønsker. Ikke kun egoistisk set, men de behov vi har skulle gerne dækkes i vort parforhold.

Jeg tror han river den af når i ikke er sammen, og derved er for træt til at dyrke sex, eller også er han søvnkvalitet så dårlig at han ikke orker at dyrke sex....

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 30-01-06 12:17

2-6 ml

alt afhæning hvem det er....

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 30-01-06 23:10

Til Alimak !
Hvor ved du det fra ?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 30-01-06 23:11

Til Dova !
Hvor ved du det fra ?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 02-02-06 19:52

Citat
sædmængde ved en udløsning er mellem 2 og 6 ml. svarende til ca. 2-3 teskefulde.

fra www.sexlinien.dk

Fandt dette link, hvis du absolut vil se dokumentation.

Ellers må du jo få fyren til at fylde i et måleglas

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 24-02-06 11:57

Tak for svaret dova.