/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
BattleField 2 konflik!
Fra : Nsibsen
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 21-01-06 08:48

Hej jeg er ikke sikker på nogen kan hjælpe... men men... Mit BF2 går fuldstændig krakamut, når jeg spiller online.
Nogen gange er det når den loader til at komme ind i spillet... også genstarter den bare, såen uden videre :S
Andre gange kommer jeg ind i spillet, men så går den i stå ved Weopon menuen...!

Hjælp Hjælp

Nsibsen

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 21-01-06 10:22

Kan godt spille mod bots, uden problemer ;D

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-01-06 11:37

et hurtigt forslag, har du opdateret spillet, til en nyeste version.. ?

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 21-01-06 11:41

ja da...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 21-01-06 15:14

Det er nok din forbindelse der ikke er hurtig nok ?
det kræver en del at spille on-line.
Men du siger så at den genstarter....ud fra det kunne man muglivis tro at den bliver for varm.
Prøv at find aida32 på google. Med det pogram kan du se hvor varm din com bliver.
Den skal helts ikke blive over 65 grader.
Hvis i er flere personer på dit netværk derhjemme, så kan det også meget vel havde noget at sige hvad de laver.
Blot de sidder på nettet, vil du kunne mærke det i spillet, så snart de skifter side...

Hvor hurtig er din netforbindelse ?

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 21-01-06 17:47

4 mbit... er alene om nettet.. og den bliver ikke for varm :S

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-01-06 21:42

Det er sandsynligvis mangel på RAM eller et for langsomt grafikkort.

Hvor hurtig er computeren? Skriv CPU, RAM, Grafikkort (type + ram) og internetforbindelse.

Jeg har selv spillet og spiller det tit - uden problemer.

Prøv evt også at spørge på forumet på http://www.bfgeeks.dk , der er udelukkende handler om det spil. Der er ca 6000 brugere der nok kan hjælpe hvis jeg ikke kan

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 21-01-06 21:59

Grafik kort: GeCube 9600 pro 256 mb
CPU: Sempron 3100+ S754 B
Ram: 1024 mb/1 gb DDR RAM

160 GB plads på computeren, disken er ikke engang en 1/6 fyldt op:S
4 Mbit.... Trådløst / TDC

Nsibsen

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 21-01-06 23:07

så ved jeg sgut hvad det er..lyder mystisk..
prøv at spørg her: www.tweakup.dk (her skal du havde en bruger)
eller her: www.hol.dk (her kan du logge ind som gæst)

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 23-01-06 11:08

Tja, grafikkortet er jo ikke det nyeste. Jeg har et 9800 256mb, og der har jeg slået langt det meste lir fra for at det kan køre ordentligt. Prøv at sætte ALT grafik til de laveste indstillinger og se om det kan få dig igang. Hvis du kan dét kan du så skrue op for grafikken en ting ad gangen indtil du synes det er ok.

Dit system er sådan liiige i underkanten af hvad der kan trække det. 1GB RAM er også nærmest minimum til det spil.

Harddisk plads og netforbindelse er helt ok

Kommentar
Fra : Wrongstyler

Dato : 28-01-06 12:44

Hej Nsibsen,

du skriver at du har trådløst internet fra TDC,
hvis det er en trådløs Router så skal du huske at åbne de porte som spillet kræver, det står på en af de sidste sider i manualen,

hvis de porte ikke er åbne så får spillet ikke adgang til nettet og det kan så skabe lidt problemer.

Kommentar
Fra : mose1992

Dato : 07-02-06 20:11

hej Nsibsen

jeg spiller også bf2 og har haft nogenlunde samme problem. Jeg fandt den nyeste patch + registrering på EA + at jeg oss fandt ud af man skal slukke alle programmer oss firewall.

mose1992

p.s. håber det hjalp

Annuller spørgsmålet
Fra : Nsibsen

Dato : 15-12-06 18:31

For gammelt spørgsmål ..