/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ophæve blokering
Fra : Fijala
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 19-01-06 19:24

Jeg deltager i spørgsmålet http://www.kandu.dk/spg81515.aspx og foreslog at han skulle blokere for mailen. Det prøvede jeg lige selv så, men hvordan ophæver man blokeringen igen.
Det er nemlig desværre kandu jeg kom til at blokere for.

Annuller spørgsmålet
Fra : Fijala

Dato : 19-01-06 19:31

Jeg har selv fundet ud af det, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-01-06 19:31

Er det Spamfighter du har fået til at blokere mails med?

Hvis det er tilfældet åbnet du blot Spamfightermappen trykker på mailen fra Kandu og klikker på Fortryd, så er den tilbage igen

Clou

Kommentar
Fra : Rusillius

Dato : 19-01-06 19:32

Bare gå op i Din Internet Kasse der står der funktioner og så er der noget med blokering