/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-strike - Banned!!?!??!
Fra : Hannabanana
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 19-01-06 18:29

Hej!

Jeg har i lang tid spillet counter-strike source over nettet, på en bestemt server, som jeg holder meget af at spille på. Jeg har efterhånden opnået en rimelig rating, og fået en masse gode timer til at gå!

SÅ er det, at jeg spiller, her til formiddag. Det går godt lige i starten, men pludselig er der en der skriver VOTEBAN (mig!!) -og de andre følger trop.

Jeg spørger hvorfor, men får intet svar. Jeg bemærker, at ALLE andre spillere end mig var i den samme clan. (En clan der hedder "Swett")
Nu er jeg altså bannet for livet, og kommer ALDRIG til at spille på min yndlingsserver igen!!

Så kommer mit spørgsmål: Er der noget jeg kan gøre ved det?? Jeg er blevet bannet UDEN GRUND, og finder mig sgu ik' i det! - Men har jeg noget andet valg?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-06 18:39

Du kan kontakte admins på serveren eller ham der ejer serveren for at spørge om de kan unbanne dig. De er de eneste der har rettigheder til det.

Accepteret svar
Fra : Nsibsen

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-06 18:52

Ja du kan kontakte admins hvis det er muligt, eller gå ind på deres hjemmeside, hvis de har en?!
ellers kan du muligvis kontakte "Steam"...
Er du sikker på du er blevet bannet for evigt?!

kan muligvis godt være nogen få timer eller dage/måneder...

ellers kan jeg ikke se andre muligheder end at finde en anden god server... F.eks. Boomtowns...

God fornøjelse..

Nsibsen

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 20-01-06 12:14

Hvad er det for en server ????
Så skal jeg se hvad jeg kan gøre :)

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 20-01-06 15:47

Tak for svaret Nsibsen.

Det kunne godt se ud som om det kun var et døgns tid! - Men stadig meget irriterende!

Ps. Undskyld min lange responstid, men jeg har, oven i hatten, haft nogle probs med nettet!

Tak for svarene!