/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Hjelp til laging av redekasse til undula~
Fra : anonymm
Vist : 3104 gange
20 point
Dato : 18-11-02 00:39

Hei,
kan noen hjelpe meg med å lage redekasse til undulat?
Jeg har kjøpt planker av god kavalitet og dyre!
Det beste å svare er at dere sender meg et mail med bilde av en undulat redekasse med alt det jeg skriver neden for:
Hvor stort skal den hulen være der de kommer inn i da mener jeg i diameter?
Hvor lang skal den være?
Hvor bree skal den være?
Hvor høy skal den være?
Og helt neders på bunnen er det en slik hull ikke hul akuratt men en dyp greie hvor dyp burde den være?
Og hvor mye i diameter burde den være?
Det er bedere å sende meg det på mail der det er gitt alle de cm(diameterene)på,slik at alt står på bildet,du kan hjerne sende meg bilder også....Min mail er:pk_mudassar@hotmail.com

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 18-11-02 07:11

hej anonym.

Accepteret svar
Fra : ingole

Modtaget 20 point
Dato : 18-11-02 07:23

Hej anonym, Redekasser og bure til undulater skal helt være store nok og sørg for at der er en for dybning i redekassen så´æggene kan blive samlet,men du kan med fordel gå ind på www.undulatsiderne.dk hvor du får uddybende forklaringer på alt muligt der handler om undulater, avl, redekasser, sygdomme, bure, voliere, arter og mange mange flere emner. Du kan også melde dig ind i en fugleforening eller dansk undulatklub og der møde mennesker der har den samme hobby.
god fornøjelse fra*ingole*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 10:02

Forkert gruppe. Spørgsmål om kæledyr sendes til: dk.fritid.dyr

--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 24-11-02 01:26

Tak for svaret ingole.