/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
SubEdit Player med danske subs
Fra : SubZero69
Vist : 713 gange
200 point
Dato : 19-01-06 15:30

Hej

Jeg har netop hentet freeware programmet subedit player, som umiddelbart kan afspille alt muligt, og tage subs dertil. Problemet er bare at den ikke kan vise danske bogstaver. Det bliver til noget mærkeligt noget. Kan man hente en dansk sprogting der kan gøre det muligt???

Ellers hvis der er nogen der har forslag til andre prgrammer der kan afspille, vil jeg meget gerne høre det også. Alle de programmer jeg har prøvet, har altid haft nogle avi-filer de ikke kunne spille f.eks.

På forhånd tak

//sub

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 19-01-06 17:14

jeg ville råde dig til at hente bs player
http://www.bsplayer.com/index.php?p=download ---> nederst på siden er den free version
med den kan du når du har åbnet din film trykke ctrl L og så vælge dine undertekster
den kan vise danske og du kan forstørre teksterne uden vidrer
jeg bruger den meget

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 19-01-06 17:34

du kan med programmet g-spot
se lige nøjagtig hvilke codecs du har brug for

du åbner bare din avi med gspot så fortæller den dig det hele
søg den på google den er gratis og god

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 22-01-06 15:52

jeg har allerede BS player, og det er fantastisk ja, men nogle avi filer vil den bare ikke afspille, som f.eks. virker i SubEdit.

Hvis jeg henter G-spot, så kan jeg se hvillke codecs jeg mangler, og så kan jeg bare hente dem, og så kører det????

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 22-01-06 19:43

når du har ins gspot så højreklikker du på din avi fil og vælger åben med og finder gspot
så kan du se alt nyttig om din avi fil ang bitrate og codecs

jeg har ikke mødt en fil bs ikke vil tage imod endnu og jeg har kunxvid codecs ins

ps gspot giver dig kun oplysinger du skal jo selv finde de/det codecs du mangler

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 23-01-06 01:17

Jep det er forstået. Altså når G-spot så skriver MPEG2_Video under codecs, og der står NO installed, så er det den jeg skal finde????

Er det bare på free-codecs.com???

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 23-01-06 10:43

ja det er det....MPEG2 er jo heler ikke avi det er mepg4 mener jeg

mpeg2 er dvd filer

jeg ved ikke lige hvilket codecs du skal hente for i min gspot står der kun winxp egen codecs under mpeg4

men håber du finder noget

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-01-06 17:10

Håber jeg også jeg gør? Jeg er bare meget i tvivl om hvar jeg skal lede efter og hvor????

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 24-01-06 23:46

hvilke codecs har du instaleret ?

jeg bruger kun xvid codecs
http://www.free-codecs.com/Nic_XviD_Codec_download.htm
og xp codecs
http://www.free-codecs.com/XP_Codec_Pack_download.htm

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 200 point
Dato : 31-01-06 01:19

Du kan prøve at hente Ace Mega Codec Pack som du kan finde ved at søge på google.dk, den inkluderer både BSPlayer og Windows Media Player Classic som begge kan læse alle undertekster

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 28-03-06 18:06

Tak for svaret steno.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 28-03-06 19:02

Til SubZero69

Tak for points

Hilsen steno