/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lodtrækning
Fra : onkelkeld
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 19-01-06 12:21

Deltager man kun i lodtrækningen her på kan du ,hvis man er inde den pågældende dag kl 12.00 ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-06 12:24

Nej, alle, der har optjent point i januar måned deltager i lodtrækningen den 1. februar, og det er uanset om man er logget på den dag eller ej.

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 19-01-06 12:27

så kan jeg ikke forstå at mit navn ikke fremgår af listen, og ikke har været der længe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-06 12:33

Du fremgår kun af listen og deltager i lodtrækningen, hvis du har optjent superpoint, altså svaret på spørgsmål.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-06 12:39

onkelkeld

I oktober, december og januar har du ikke optjent nogen superpoint, og i november besvarede du et spørgsmål, så der skulle du være med på listen.

mvh dova

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 19-01-06 12:42

Har da 973 spoint, men det gælder måske ikke.
Nej tror snarre det er sådan at jeg bliver udelukket, det er så ikke det første sted.
Må nok til at indse, at nettet kun er for eliten, med de spidse albuer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 12:46

Arhhhhhh

Gider du lige tage dig en tudekiks, og så høre efter hvad Dova siger til dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-06 12:46

Hvis du ikke i januar måned har optjent superpoint, kan du ikke deltage i lodtrækningen den 1.februar.

Dine 973 superpoint er fra før den 1. januar 2006.

Du bliver ikke udelukket, du har bare ikke optjent point i denne måned.

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 19-01-06 12:47

Jo men som du ser på listen er der kun vist første 10 med flest point... men alle der tjener point er med i lodtrækningen så vidt jeg ved.....

hjr

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-01-06 12:49

Nemlig - de gælder ikke.

Kun superpoænger OPTJENT i januar måned, bruges i lodtrækningen for januar måned.

Om du så har 2365789900 poænger ialt, så kan de kun bruges til at blære sig med på top-10 listen, og årets/månedens bedste.... principielt kunne saldoen blot gå i nul hver måned hvis det var det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-06 12:50

http://www.kandu.dk/topmonth.aspx

Listen på de brugere, som på nuværende tidspunkt deltager i lodtrækningen den 1. februar 2006.

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 19-01-06 12:53

Tak for svaret dova.