/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office Outlook 2003
Fra : edb.dk
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 19-01-06 10:18

Hej Med jer.
Jeg har flere mail adr. og vil kun hente den ene af dem ned på min pc. I Outlook Express er det nemt nok at sætte op. Det er noget i retningen af: hvis meddelsen er til denne "mail adr" (og her kan man så skrive alle dem man vil) hent dem ikke fra serveren. Kan ikke finde de samme forklaringer i Outlook 2003. Nogen som ved hvordan man sætter det op.

Mv.
morten

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 19-01-06 10:32

Hej Morten,

Jeg har haft samme problem og så vidt jeg kunne finde ud af, kan dette ikke løses, hvis det er email aliaser du har f.eks. hos TDC, da de tilhører den samme email adresse og derfor ikke kan skilles op ved hjælp af regler i outlook.
Hvis det til gengæld er rigtige email adresser henter den jo kun de mails der hører til denne.

MVH Michael

Kommentar
Fra : henrikdj

Dato : 19-01-06 10:36

Håndtering af Send/Modtag funktionen i Outlook 2003 angives således:

Funktioner - Indstillinger
Fanen Konfiguration af e-mail
Knappen Send/Modtag
Her opretter du en gruppe med de emailkonti det drejer sig om.
Vælg gruppen og tryk på knappen Rediger.
Nu kan du angive at der kun skal sendes for gruppen.

mvh
Henrik